sollefteå

som vissa vet så va jag uppe en snabbis i Sollefteå igår, för att träffa min kompis och min morfar : > Trots att det bara varade en kort stund så var det jättetrevligt, fick äta mat hemma hos morfar först, följt utav fika, och sedan en rundvisning i sollefteå! Grymt fin liten stad, med helt underbar utsikt uppifrån skidbacken.

Morfar å hans fru Kerstin här under~ ingen av dom gillade att bli fotade.



Sedan fick jag skjuts av morfar hem till min kompis kompis, där vi bestämde oss för att vara~ Morfar var då FÖR snäll emot mig, vill inte säga om vad här...
Det va andra gången jag fått träffa min kompis IRL, vi hade skoj med att spela spelet graffiti kingdom, där vi fick oss ett gott skratt när jag försökte rita en karaktär i spelet.
Sedan gick vi ner på stan en runda, å kollade rundor lite, bjöd min kompis på ett yu-gi-oh pack, får en bild som tack av han >w<

så det hela va en superbra dag, bortsett ifrån mitt revben som bitchade rundor, å knakade å hade för sig, för att jag inte fått ligga ner något under dagen.


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Jag vill också hälsa på hos morfar :o



Men såg ut att vara otäckt mkt snö däruppe :P

2009-03-07 @ 11:44:17
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0