jaaa, här va jag igen...

Det blir bara mer å mermellanrum mellan mina inlägg, nee?
saker som hänt-
Jag har sett Watchmen, grym film, med underbart soundtrack som jag just nu sitter å knarkar.
Jag offrade det lilla jag hade kvar av normalitet på ett test, enbart för att få en gratis biobiljett. Minnesanteckning-gör INTE om det.
Jag har bråkat med en vän.
Jag har hållt på att förlora en vän.
Jag har gråtit mig till sömns.
Jag har fått tillbaka en vän.

Det va väl de senaste dagarna i snabb version, någre detaljer vill jag inte gå in på...

men hur som, mitt revben är numera bra, det dunkar till lite då å då för att påminna mig om att det faktiskt är kvar, men det är iallafall ingen konstant smärta.


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Mer chankyinlägg till folket :D

2009-03-20 @ 20:57:52
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Nelly

... VArför itne göra om testet?



Aw, men skönt att höra att ditt revben är ok! :D

2009-03-22 @ 02:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0