skrämmande

Idag brast det. Fick totalt ryck på mina bilder. Eller snarare alla dessa jäkla karaktärer jag nästan bokstavligen skiter ur mig.
Efter det gick det inte att rita. Det bara sa stopp.
Det hjälpte inte sedan med att skolans datorer fick totalt damp å vägrade låta mig logga in. Mådde så jäkla piss.
Jag hoppas detta e över imorgon.

För att försöka töma mina tankar kladdade jag, det blev denna bilden härunder...den skrämmer mig något enormt...önskar nästan att jag aldrig gjort den.
Men jag gillar effekten på den, därav laddar jag upp den här. Endast här.


man undrar ibland om man verkligen e klok i huvudet?



Kommentarer
Postat av: Vincent

Ibland har man världen jävligaste dagar, jag vet exakt hur det känns!



Och gumman, har du NÅGONSIN var klok i huvudet? x'D



Nä, men krya på dig!

2009-02-25 @ 23:40:01
Postat av: Anonym

Jäävligt annorlunda bild från din vanliga stil XD

Och den är lite läskig :P Får mig att tänka på utomjordingar...

2009-02-26 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0