idag~

Skriver ett till inlägg idag för att flera saker hänt idag~
det första som hände efter att jag klivit av bussen å va påväg till skolan, var att jag halkade till...har gått å väntat på detta hela vintern, å nu skedde det. Jag landade rakt på svanskotan, varar min högra armbåge for ner i asfalten (den vänstra fick skydd av min väska), följd utav att handen oxå åkte in i asfalten. Inte nog med det så knycktes min axel till, så jag kvaddade hela min högra arm under loppet av några få sekunder. Det gjorde inget ont tidigare idag, men sedan, under dagen, kom smärtan >: har asont nu, och det hjälpte ju inte att jag stödde mig emot handen så det blev värre D:

det andra som hände var i skolan, då jag fick fr mig att testa nya tekniker på en bild, å pajade den rejält, men var ändå skoj å göra den.
Sedan efter det så spelade jag å Ronald gamla super mario på NES i skolan, då en i klassen tagit med sitt xD Mario är ett mycket läskigt spel, bara så ni vet ._.

det tredje som hände var att jag å Ronald gick till spelaffären, å så såg jag där: Chrono Trigger, ett land d absolut bästa spelen som någonsin skapats. Ett exemplar kvar. Jag var TVUNGEN att ha det. Så tog jag det, skulle leta efter min plånbok, så jag bad Ronald hålla id et åt mig. Då går den jäkeln till kassan å säger han ska ha det. Så sur jag blev på honom, höll på å gråta så besviken jag höll på å bli. Sedan visade det sig att han bara jäklades med mig, å gav det till mig <:3 kände mig rejält dum då, så han fick sig en kram.

de fjärde som hände var att jag såg Bolt idag, med mina kompisar~ Tyckte faktiskt den var grymt bra! Bättre än jag förväntat mig!

men jahopp, nu ska jag nog gå å lägga mig ner för mina axlar rent utav skriker åt mig att de kommer döda mig långsamt om jag inte slutar skriva D:


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Gud vad styggt gjort av R0nald! HAHA XD

Vfr är super mario ett läskigt spel?

2009-02-10 @ 22:15:45
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Lindsey

Tyckte inte att bilden blev förstörd btw :o

2009-02-10 @ 22:21:06
URL: http://liindseey.blogg.se/
Postat av: Nelly

hahaa, fy fan vad elakt av Ronald att göra så xDD



Men mario på NES äre skitläskigt!

Men... det slår fan inte Zelda xD

2009-02-11 @ 17:27:09
URL: http://missmorph.blogg.se/
Postat av: Sandra

Asfrään! :)

2009-02-14 @ 02:23:51
URL: http://onesandruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0