ID

Gjorde ett nytt ID till DA idag, det va på tiden : D va lite kul att samla ihop flera av mina karaktärer i en å samma bild...dock känns det lite sådär halft småkul att jag bara har en kvinnlig karaktär som jag gillar.
Den fick mig även att tänka tillbaka på min äldre karaktärer, på den gamla goda tiden då jag var rentutav rädd för att visa upp mina ide'er för folk.
Idag känns det som en omöjlighet, det ligger i min vardag nu att dela med mig av mina verk, vare sig folk uppskattar dom eller inte, det är alltid kul att få någon respons : >





Kommentarer
Postat av: Sabrini

Blev skit snygg! Men jag kan inte se Never. blind är det den med mössan? Jag vill oxå ha en ny ID. Men vet inte hur den ska se ut. Dåligt.

2009-02-28 @ 02:25:18
Postat av: Lindsey

Bakgrunden blev mkt bättre nu :) Men ser fortfarande ut som Harry Potter XD

2009-02-28 @ 22:20:27
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0