äntligen så

Jag har inte haft orket att skriva en blogg på några dagar, för jag har gått och varit orolig för saker å ting.
Men det är bättre nu, känner mig ganska så lättad idag...

Igår var jag och såg på remaken av  Fredagen den 13:nde. Den va väl vad man hade väntat sig: ren slakt a la Jason. plus bröst. För mycket bröst. Bröst och sex. De scenerna tillföre inte ett piss till filmen. Det är sånt lilla pessimistSissel sitter och stör sig på genom hela filmen.

Blargh


Här e en ny bild jag gjorde klart igår natt, är fortfarande i ett "experimentera så mycket som det går med färger å linjer" ryck, det e jäkligt roligt med sånna ryck jag får ibland : >





Kommentarer
Postat av: Lindsey

Vad har du vart orolig för? Tell me plz! Och in på msn flicka lilla!

2009-02-22 @ 16:51:10
URL: http://liindseey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0